GMC Sierra 1991 de vanzare

GMC Sierra 1991 de vanzare

GMC Sierra 1991 de vanzare

 

GMC Sierra 1991 de vanzare

Un PickUp din 1991 cu motor diesel de 6200 cm³ si doar 180 CP.  Deci poti sa arati ca Walker, politist texan, fara a plati un impozit prea mare.

GMC Sierra este o masina foarte tare, dar acesta are nevoie de ceva dragoste de la viitorul proprietar. Pretul este de 6.800 de Euro, telefon de contact: 0723720302.

GMC Sierra 1991 fata

GMC Sierra 1991 fata

 

GMC Sierra 1991 lateral

GMC Sierra 1991 lateral

 

GMC Sierra 1991 spate

GMC Sierra 1991 spate

 

GMC Sierra 1991 interior

GMC Sierra 1991 interior

 

GMC Sierra 1991 interior

GMC Sierra 1991 interior

 

GMC Sierra 1991 motor

GMC Sierra 1991 motor

Comments

  1. De ce este ieftin impozitul ? Fiindca masinile de genul sunt considerate autoutilitare ! 🙂

    • 1. Conform legii de la noi, un vehicul cu greutatea totală peste 3500 kg e camion, şi impozitul pe camioane e 30 RON / 200 cc, în loc de 290 RON / 200 cc la autoturisme de peste 3000cc. Autorităţile noastre sub măreaţa conducere a tovarăşilor Măgăriceanu şi Diliboc au decis că un camion e o unealtă de muncă şi un autoturism de peste 3000 cc un lux.

      2. Dacă din punct de vedere legal e camion, înseamnă că trebuie condus cu categoria C 😉

      3. Impozitul nu e întotdeauna o problemă (şi-a pus ei “bila umflată cu aer dintre urechi” la contribuţie şi au realizat că un parazit nu trebuie să îşi ucidă gazda), fiindcă nu e semnificativ mai mare decât alte costuri cu maşina.

      Exemplu: Mustang GT (4.6) modern. Să zicem că ai scoate un consum mediu de 15 l/100 km (nu poţi. Ca să scoţi un astfel de consum plăcerea în conducere e zero. Dar suntem optimişti). Un şofer mediu face cam 15 000 km / an. În 15 000 km consumă la un preţ mediu de 6 RON / litru al benzinei de 95 carburant de 13 500 RON. Impozitul e 6670 RON / an, jumătate din cât dai pe benzină.

      E adevărat că e supărător şi că e o hoţie din partea autorităţilor, mai ales că 24% din banii daţi pe benzină ajung tot în buzunarul lor sub formă de TVA şi încă vreo 30% sub formă de acciză. Dar totuşi impozitul e relativ mic în comparaţie cu carburantul, reviziile, uleiul, filtrele, anvelopele şi alte costuri.

      ~Nautilus